Ofte stillede spørgsmål - FAQ - når du bestiller underholdning
 
Ofte stillede spørgsmål

FAQ

 

Information til arrangør

Her kan du finde svarene på de mest almindelige spørgsmål.

Hvis du har nogle spørgsmål,
er du altid velkommen til at kontakte mig på mobil 60 51 55 15

Sender du en kontrakt?
Ja - den kommer til underskrift via din e-mail.
Det er altid rart at have en skriftlig aftale,
på denne måde er der mindst risiko for misforståelser
f.eks angående tidspunkter, adresser, sceneforhold osv.

Når begge parter har underskrevet kontrakten er aftalen bindende.

Hvornår ankommer du til arrangementet?
Typisk ankommer jeg ca. 30 - 60 minutter før start på min optræden, alt efter hvilket show du har bestilt.

Hvor meget plads skal du bruge?
De optimale mål er følgende: (BxDxH*) 4 x 2 x 2,5 meter. (H* = fra scenegulv til loft.)
Gerne hævet 25-50 cm fra gulvet. (Ikke et krav).
Jeg kan sagtens klare mig med mindre plads. Dette kan dog betyde, at jeg ikke kan opsætte mit bagtæppe.

Optræder du udendørs?
Ja - dog med følgende forbehold:
"Sceneshows":
Mit lyd/lys-udstyr kan ikke tåle regn,
derfor skal der i tilfælde af dårligt vejr være en overdækket scene
- eller arrangementet skal flyttes indendørs.

"Walk-around / Mobil underholdning":
Gerne - intet problem, jeg er påklædt efter vind og vejr forhold.

Strøm:
Sceneshow: 220 V (alm. stikkontakt med jord) ved scenekanten.
Hvis jeg har brug for andet fremgår det under punktet "Særlige bestemmelser" på kontrakten.

Betaling
Der fremsendes faktura med forfald til betaling 8 dage før arrangementet.
Det fulde honorar skal være til rådighed på min bankkonto senest 8 hverdage før arrangementet
- se kontooplysninger under punktet "Særlige bestemmelser" på kontrakten eller på fakturaen.

Betaling via EAN-nummer, MobilePay, via bureauet eller andet skal aftales på forhånd,
og vil fremgå under "Særlige bestemmelser" på kontrakten.

Ved for sen betaling påregnes rente og rykkergebyr i henhold til gældende lovgivning.

Skal vi bestille et lydanlæg?
Jeg medbringer eget profesionelt lydanlæg til op til ca. 250-500 personer (2 sæt Nexo PS 8 inkl. Soundcraft UI 16).
Det er derfor ikke nødvendigt at leje lyd - kun hvis I skal bruge det selv, når jeg ikke er til stede.
I er meget velkommen til at låne en mikrofon til f.eks. velkomst - mens jeg er til stede.

Vi har egen lydmand / lydfirma
Giv min Teknisk Rider til lydfirmaet - så har de alle oplysninger, de skal bruge.

Mangler du en lydmand til et lille setup eller et stort arrangement
kan jeg bl.a. anbefale MAVT (Billund) tlf. 75 33 29 80 eller ProShop Europe (Aarhus / København) tlf. 70 25 25 86.


Omklædning:
Et omklædningsrum* med adgang til toilet og spejl er ønskeligt.
* = Alternativt kan et prøverum,lagerrum, toilet, kontor, mødelokale eller lign. bruges.

Forplejning:
Lidt koldt at drikke, en kop kaffe eller et tilbud om en sandwich, frugt eller lign. vil altid blive værdsat.
 




Mangler du et svar?

Ring til mig
på telefon
60 51 55 15




Bliv kontaktet

Dit navn *

Din e-mail *

Telefon nr. *

* = skal udfyldes

Evt. Besked

Ved fortsat at bruge hjemmesiden, accepterer du brugen af ​​cookies. mere information

Indstillingerne for cookies på denne hjemmeside er indstillet til "tillade cookies" for at give dig den bedste søgeoplevelse muligt. Hvis du fortsætter med at bruge denne hjemmeside uden at ændre dine cookie-indstillinger, eller du klikker på "Accepter" nedenfor så du samtykke til dette.

Luk